New hit!

Mensen, kinderen, opa’s & oma’s en al het andere wat er rond loopt op deze heerlijke aardbol. Ik doe altijd hard mijn best om stad en land af te zoeken naar nieuwe hits. Dus Sint heeft ook deze keer weer stad en land afgezocht, maar uiteindelijk toch iets gekocht! Nee, nu even zonder dollen. Ik heb potentieel hitvoer gevonden. Namelijk: Panic! At the disco – I write sins, nog tragedies. Zojuist voor het eerst op TMF geweest geloof ik, in ieder geval ik zeg HIT. De heren van Panic! At the disco zie je hier rechts in beeld. Je kunt hem hier beluisteren. Veel luisterplezier!

Geef een reactie

