Gaby in de Maxim!

Wie? Exact! Dat is ook het eerste wat mij te binnen schoot toen mij deze shoot onder de neus werd gedrukt. Nou beste lezers, Gaby Blaaser (je zou in Duitsland wonen) is de omhoog gevallen ex-vriendin van Jim die het nu zelf ook heus wel kan! Ik kan (helaas) niet ontkennen dat het een mooie meid is. Wel kan ik je verzekeren dat ik haar ego hier kan ruiken, en ze waarschijnlijk ver van me weg woont. Ze heeft het wel voor elkaar gekregen om een shoot in Maxim te versieren, waarschijnlijk nadat ze ergens op die, naar eigen zegge, prachtige knietjes is gegaan. Zo is ze het met de stelling “Gaby is sexier dan wat je ooit hebt gezien” meer dan eens en kan ze “Gaby staat aan het begin van een grote carrière” ook niet ontkennen. Maargoed, daar draait het nu niet om, de foto’s. 18-jarige Jim kwam waarschijnlijk voor de sluizen al klaar, dus nog genoeg te genieten voor ons.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |

Geef een reactie

