Hieperdepiep…. HOERAAAAA!

Jaa, er is weer een jarige in het Z-P team. Ditmaal is Jvdh de gelukkige, 20 wordt deze kleine krullenbol alweer!

Joost, namens iedereen van Z-P van harte gefeliciteerd! Het kan zijn dat ik vanavond na het werken ff gebakje kom halen, dus hoop dat ik je vanavond nog even spot. Als ik je niet meer zie, wens ik je een prettige verjaardag!

Ook wel leuk om jullie mee te geven, wat belangrijke gebeurtenissen uit de historie op deze dag:
* Tot 1948 werd op deze dag Koninginnedag gevierd
* Jack The Ripper slaat voor het eerst toe
* Een passagiersschip komt in de Zwarte zee in botsing, 398 doden
* Diana komt om bij een tragisch ongeluk
* Noordzee FM wordt Q-Music 

Verder willen we ook graag Mireille Bekooij (59), Ben Wijnstekers (51), en Floortje Dessing (36) feliciteren, ook hun vieren vandaag hun verjaardag.

Oja, op deze afbeelding zie je Joost in zijn zondagdagse pak!

2 reacties op Hieperdepiep…. HOERAAAAA!

  1. Frank zegt:

    FI-FA-Felicitaties vanuit mijn kant! tig, kom je niet meer vanaf!(hoogstwaarschijnlijk)

    Fijne avond verder!

    Frank

  2. Wilm zegt:

    Proficiat Dude!!!

    Have a nice day!!

    Tot morgen

Geef een reactie

