6 jaar lang, elke dag en foto van jezelf

Ja, je kunt het gek noemen, cool, saai, maar ook waardevol. Nou 6 jaar achter elkaar elke dag een foto van me maken dat is 6 x 365= 2190 foto’s die je van jezelf maakt. Als je dat zo leest, is het niet zo extreem veel. Maar heb jij er zin in om elke dag ja elke dag weer opnieuw een foto van je zelf te maken? Nou, ik heb daar 6 jaar lang denk ik geen zin in. Het geeft een film complicatie van 5:45 minuten kijk tijd, naar je eigen. Hoe hard en hoe snel je daar in veranderd. Hij veranderd, in mijn ogen, niet echt hij blijft hetzelfde. Ach, wat loop ik te brullen. Kijk zelf maar bij “Read the rest of this entry”.

Geef een reactie

