Guus Meeuwis Live @ Philips Stadion

Hier een post over één van m’n favorieten, Guus Meeuwis. 9, 10 en 11 juni 2006 heeft hij het spreekwoordelijke dak van het Philips Stadion te Eindhoven af gespeeld en daar zijn video- en geluidsopnames van gemaakt. Ik had de eer om erbij aanwezig te mogen zijn, en live te kunnen genieten van zijn kunsten. Wat impressies daarvan vind je hier, hier, hier, hier en hier. Dit is echter niet waarom ik deze post breng, ik presenteer u namelijk bij deze het album van Guus Meeuwis Live In Het Philips Stadion. Ik vind dat hij super kan zingen, ook live, maar oordel zelf. Tracklist en link zijn te vinden bij “Read the rest of this entry”.

01 Ik wil dat ons land juicht
02 Ik tel tot drie
03 Niemand
04 Het is een nacht
05 Te lang
06 Als de liefde
07 Stadion medley
08 Geef mij je angst
09 Jouw hand
10 De neus omhoeg
11 Zo ver weg
12 Mag ik dansen
13 Ik wil je
14 Per spoor
15 Brabant

Klik hier om Guus Meeuwis Live @ Philips Stadion te downloaden.

6 reacties op Guus Meeuwis Live @ Philips Stadion

  1. jvdh zegt:

    lekkeer cdtje bedankt😀

  2. SwooZy zegt:

    Hartstikke bedankt, toppie CD!! ….ben op vrijdag naar het concert geweest, echt super vet!

  3. Joost van Os zegt:

    Ik was er zelf ook de vrijdag. Ik keek al uit naar het album dus was ook erg blij dat ik hem kon posten.

  4. jaap zegt:

    ik ben zaterdag geweest met rowen heze helemaal geweldig
    echt super

  5. Niiicckkk zegt:

    was echt super concert!
    was dr zondag geweest!

  6. Jeanine zegt:

    wow!!! ik ben er op de vrijdag geweest en et was echt helemaal op en top goed!!! echyt helemaal super!!! guussie: tot volgend jaar kerel!

Geef een reactie

