Zonder-Pardon Weekendbreak Part III

Jaaa jaaa, het is weer zo ver! Het is weer vrijdag, het weekend staat voor de deur. Ik hoor het al op de deur bonzen en ik ga het zo maar eens binnen laten want ik heb er weer zin in! Ik zal jullie de details van mijn weekend besparen, (misschien duiken er later links of rechts nog wat foto’s op) want daar ben ik hier niet voor. Ik ben hier om jullie, ook deze week, de weekendbreak te presenteren. De derde keer alweer. Ook ditmaal hebben we gekozen voor een lekker CDtje om het weekend goed in te luiden. Ik zal jullie niet langer in spanning houden, ik heb het over Bday. Dit is niets minder dan het gloednieuwe album van Beyoncé (ex Destiny’s Child). Ook al vind ik de titel ietwat zelf ingenomen, dat doet weinig aan het album af. Haar vorige album Dangerously in Love is 12 miljoen keer over de toonbanken gegaan. Niet slecht dacht ik zo. Ook als actrice timmert Beyoncé goed aan de weg. Zo schitterde ze in deel 3 van Austin Powers en zal ze te zien zijn in de remake van The Pink Panther. Nu weer terug naar het album. Tracklist, cover en download link zijn te vinden bij “Read the rest of this entry”.

01 Deja Vu (feat. Jay-Z)
02 Get My Bodied
03 Suga Mama
04 Upgrade U (feat. Jay-Z)
05 Ring The Alarm
06 Kitty Kat
07 Freakum Dress
08 Green Light
09 Irreplaceable
10 Resentment
11 Check On It (feat. Slim Thug & Bun B) plus Hidden Track

Klik hier om het album Bday van Beyoncé te downloaden.

Geef een reactie

