Raad het mokkeltje! (deel 3) = Geraden

Okej het verhaal is bekend, raad welke celeb/model verborgen zit achter deze prachtige ogen. Je kent het vast wel van onze eerdere opdrachten dus dan weet je ook wanneer het goed is geraden je getrakteerd wordt op wat heerlijke foto’s van deze babe! Succes

Nou okej om verdere discussies te voorkomen, hier is die dan het nieuwe mokkeltje is inderdaad Tara Reid niet zo moeilijk leek me, de ogen van deze babe zijn namelijk niet te overtreffen wat een geile oogjes staan hierop zeg!

Tara Reid @ Wikipedia

14 reacties op Raad het mokkeltje! (deel 3) = Geraden

  1. Joost van Os zegt:

    Tara Reid

  2. Cranen zegt:

    Idd.. ik denk ook dat het Christina Aguilera is.

  3. Job Kil zegt:

    Ik zeg ook zeker Tara Reid!

  4. roy zegt:

    ik ga mee met tara reid

  5. Frank zegt:

    Christina Aguilera:D

  6. ploeg zegt:

    Tara Reid!:D

  7. Anoniem zegt:

    tara reid… zeker

  8. Joost van Os zegt:

    Waarom die discussie???? Ik zei toch al meteen Tara Reid???? Die knakker die Paris Hilton zei is echt scheel. Christina heeft andere ogen.

  9. JvdH zegt:

    Hoezo Discussie? Hun denken gewoon wat ze denken. Er is 0 duscussie! Hun mogen net zo goed raden wat het is! En please Joost laat die mensen in der waarde. Waarom is mijn antwoord ‘Christina’ dan niet zo slecht als Paris? Het is gewoon onzin. Iedereen zijn eigen gedachten.

    ciao

  10. Joost van Os zegt:

    Wat loop je nou fucking het voor ze op te nemen man, nieuwe Oprah???? Ik bedoel als iemand gewoon scheel kijkt zeg ik dat. Dat is mijn mening en die verkondig ik. Of iemand dat nu leuk vindt of niet. Ik verwijder de posts toch niet of zo????

  11. Job Kil zegt:

    Laten we het gezellig houden! van Os heeft gelijk met Tara Reid. Verder heeft het weinig zin dat bloggers met elkaar in discussie gaan en btw misschien verstandig als we de bloggers niet meer mee laten raden. scheelt een hoop gefuck!!
    Gegroet,

  12. JvdH zegt:

    kleupt, of Joey moet wat betere regels opstellen😉

Geef een reactie

