Don Diablo is heel goed bezig

Don Diablo, onze Nederlandse vriend, timmert hard aan de weg. Ik zie z’n naam op steeds meer posters staan en recent heeft hij ook weer wat nummertjes uitgebracht. Na zijn “doorbraak” met Blow (your speakers) was het weer een tijdje stil rond Don Diablo. In 2005 nog wel uitgekozen tot “meest sexy DJ”, maar dit is niet groot in het nieuws gekomen geloof ik. Echter is hij nu weer terug, hoe? Hij heeft twee nieuwe nummertjes uitgebracht die er zeker mogen wezen. Als het aan mij ligt worden het twee regelrechte hitjes. Sowieso in het café, de kroeg of de discotheek klinken ze heerlijk lijkt me. Ik denk niet dat je ze al hebt daarom presenteren wij ze voor je. De eerste is in samenwerking met Shystie en heet I need to know. Die kun je hier downloaden. Nummer twee heeft hij samen gedaan Kubus en Extince en die heet Sudderen. Die download je hier.

Geef een reactie

