Geweldige reclame

Mannen opgelet! Eerder heb ik jullie een prachtige reclame laten zien van een taleninstituut achtig iets. Daar heb ik zelf meerdere malen smakelijk om kunnen lachen en dat vond ik best knap van ze. Vandaag heb ik weer een reclame in de aanbieding, echter nu van mannenblad Ché Magazine. Dat het maken van een aansprekende reclame daarvoor iets minder lastig is begrijp ik ook wel, maar dan wil ik hem jullie nog niet onthouden. Het idee is als volgt: Twee topsporters die staan in de finale van een groot tennistoernooi. Vol stadion, camera’s aanwezig, je kent het wel. Het matchpoint krijg je nog nét te zien van deze slopende, maar hele spannende partij. Wat doe je dan daarna als je respect hebt voor elkaar? Juist, dan wissel je shirtjes. Maargoed, kijk zelf, dat is leuker. Met dank aan ZV voor de upload.

1 Responses to Geweldige reclame

  1. stuffonwalls schreef:

    ben eveneens “pro” deze fijne evolutie.

Plaats een reactie