Dove is goed bezig

Dove, die huidverzorgende producten met een kwart hydratherende creme, die zijn goed bezig. Vandaag de dag zijn vele vrouwen onzeker over hun uiterlijk. Je wordt op TV, internet, billboards en waar dan ook dood gegooid met foto’s van prachtige vrouwen. Dit is voor vele vrouwen de manier om een gigantisch minderwaardigheidscomplex te ontwikkelen. Dove dacht slim te zijn door daar op in te spelen. Ze laten ze in een commercial zien dat die “supermodellen” eigenlijk ook maar gewoon hele normale meisjes zijn zoals iedereen, maar zo gigantisch worden opgemaakt en gepaintbrusht zodat ze op supermodellen lijken. Dames, wees gerust, jullie zijn prachtig. Als ik terug kom van het buitenland merk ik altijd weer heel goed dat wij het prima hebben getroffen in ons kleine landje. De reclame vind je bij “Read the rest of this entry”.

7 reacties op Dove is goed bezig

  1. Cranen zegt:

    1337 PhotoSoep Skillz0rs..

  2. JvdH zegt:

    ongelofelijk best hip😀
    Ik wou dat ik zo goed kon fotoshoppen hehe

  3. moppie zegt:

    en ben ik weer😛

    geen weekend break???

    en ff ergen zomaar tussen door hea😛

    je hoeft neit ver te zoeken ik geef alvast een tip nieuwe hitzone 38 miss??

  4. JvdH zegt:

    owjaa sorry meiske😉 Hij komt er zo snel mogelijk aan😉. Welke het word blijft nog even geheim.

  5. moppie zegt:

    aaa😦 maar dan is het wel een leuke verassing🙂😛

  6. JvdH zegt:

    En het is tenslotte nog weekend dus nog tijd genoeg voor de weekend break😉

  7. moppie zegt:

    hahaha maar volgens mij komt de weekend break voor het weekend en niet er na😛

Geef een reactie

