Holland’s next topmodel

Gisteren is op RTL 5 bekend gemaakt wie Holland’s next topmodel is geworden. En daar willen wij jullie natuurlijk geen foto’s van ontnemen. De strijd ging op het laatst nog tussen de blondine Sanne en de brunette’s Daisy en Sylvia. Als eerste eindigde Sanne tweede Sylvia en derde Daisy. Veel mensen speculeren over of Sanne nu echt de mooiste was van de drie finalisten maar daar mag je zelf over oordelen.  Mijn mening?? Sylvia had moeten winnen! hieronder heb ik wat foto’s van ons eerste en tweede Holland’s next topmodel geplaatst. Veel kijk plezier!!

Hier nog wat fotoshoots van boven naar beneden Sylvia, Daisy, Sanne.

en natuurlijk foto’s van sylvia!

5 reacties op Holland’s next topmodel

  1. Meurby zegt:

    Het lijkt wel “Holland’s Next AnorexiaModel”, jezus wat een schrale vrouwen. De 2e foto lijkt een regelrechte screencapture uit The Grudge ofzo. Ik kan alleen van de foto’s in het zwarte jurkje en het zwarte ondergoed zeggen dat ik er wat aan vindt.

    Leuke post, dat wel !

  2. JvdH zegt:

    Zeker vette post, en anorexia valt best mee bij Sylvia😉. Die had idd mogen(lees moeten) winnen!

  3. moppie zegt:

    hay hay
    ik zit nu samen met mijn broer te kijken en eertste wat hij zegt kun jij ook wel bij staan alleen deze zijn beter

  4. Nikki zegt:

    sylvia had gewoon moeten winne veeeeeel mooiere fotos !

  5. sillyme zegt:

    Vond Sylvia idd wel mooi maar haar houding niet zo! Maar moet je bekennen dat ik het ook niet al te erg gevolgd heb. Meer omdat een vriendinnetje het altijd keek en ik dan af en toe kwam binnenrennen voor een koppie thee.

Geef een reactie

