Voetballer ontslagen na penisverlening

Een medewerker van de Roemeense voetbalclub Steaua Boekarest is op staande voet ontslagen nadat hij operatief zijn geslachtsdeel had laten verlengen. Voorzitter Gigi Becali liet aan Spaanse media weten dit niet te toleren.

“We moeten de mens zo laten zoals God hem heeft geschapen. Dit gedrag kan ik niet toleren.” Becali staat bekend als strenggelovig. Hij heeft in zijn land al verschillende kerken laten bouwen. Steaua Boekarest speelt volgende week in Champions League tegen Real Madrid.

3 reacties op Voetballer ontslagen na penisverlening

  1. moppie zegt:

    wrom moet die lul langer?? welles gevoelt hoeveel pijn dat doet? ikke nog niet maar mijn vriendin wel

  2. JvdH zegt:

    wat als die nou een kleintje had?

  3. moppie zegt:

    ja oke doet mijn vriendin en mij minder pijn😉 lijkt me

Geef een reactie

