In een vormpje poepen!

Jaa hier ben ik eindelijk dan weer, lang niets meer van me laten horen. Excusie daarvoor. Mjaa voor de creatievelingen onder ons presenteer ik aan jullie de ‘turd twister’. Zeer eenvoudig in gebruik je knoopt hem onder je sterretje je begint te kakken en je strontje komt er in de gewenste vorm ( vleermuis, beertje, bliksem, taartje of een bloemetje ). Nieuwschierig geworden? Je kunt hem hier bestellen!

En is dit niet helemaal wat je zoekt en ben je meer op zoek naar een kalender van het jaar 2007 met in plaats van allemaal mooie schone dames hondenpoep erop, kun je hier de 2007 Dogpoop calender aanschaffen!

4 reacties op In een vormpje poepen!

  1. moppie zegt:

    wrom moet ik in een sterretje of zo gaan kakken? ik kak wel een mooi rondje

  2. King-Kong zegt:

    Dan kak jij in een mooi hartje! zoals je avatar

  3. moppie zegt:

    dat zou kunnen maar ik doe lekker origineeel in een rondje😉

Geef een reactie

