Prijsjes winnen?

Echt helemaal niets te doen? Totale verveling heerscht bij je? Dan heb ik mischien nog wel iets leuks voor je te doen. Een vieze enquête heb ik voor je. Ook wel ‘de grote consumenten enquête’ genaamd. Er zijn vele prijzen te winnen. Waar onder een jaar lang gratis boodschappen! Niet verkeerd toch? En vooral niet als je een zaaie student bent. Die 0 euro per maand verdient. Dan moet je niet langer wachten en deze enquête hier invullen. Het duurt niet heel lang. Als je maar snel wat klikt. En mischien win jij dan wel een spetterende prijs.

9 reacties op Prijsjes winnen?

  1. King-Kong zegt:

    damn ik denk da doe ik effe ben nu bij vraag 29 en ben op ongeveer een kwart denk ik zo

  2. JvdH zegt:

    Haha, boeie, voor het zelfde geld win je een LCD tv😉

  3. Cranen zegt:

    Te veel.. Op de helft van al die vragen zocht ik het niet meer

  4. JobK zegt:

    ze zeggen dat de enquete 21 minuten duurt! succes

  5. JvdH zegt:

    gewoon een beetje tussen door doen, dan komt het van eigens klaar🙂

  6. King-Kong zegt:

    k ben klaar en heb NIKS gewoNNe!!

  7. jeweler zegt:

    Uw antwoorden zijn reeds geregistreerd.

    Nogmaals hartelijk dank voor uw hulp.

    Uhhh No they dont? haha verdomme, nooit op die pokke site geweest!😦

  8. moppie zegt:

    een tv kopen is dat zo moeilijk?? is beter dan winnen want dat zijn altijd van die test tv’s of komen uit de etalage en moeten ze er van af😉

Geef een reactie

