Samen douchen is hip

doucheDouchen wint aan populariteit. Vooral dertigers mogen graag tijd met hun partner onder de douche doorbrengen of het bad induiken, zo blijkt uit onderzoek van Sanidróme onder 570 Nederlanders.

Voor ruim twee miljoen Nederlanders is de badkamer steeds nadrukkelijker dé ontmoetingsplek in huis. Dat betekent dat naast het gezellig douchen of badderen de badkamer ook steeds meer de plek is waar de ergernissen toenemen.

15 reacties op Samen douchen is hip

  1. JobK zegt:

    dit is zeker ‘nieuwnieuws’ maar ben gelukkig nog geen 30-er

  2. moppie zegt:

    ik doe de deur altijd dicht niemand mag weten wat ik doe😉

  3. JvdH zegt:

    dus je douched altijd alleen tsss

  4. jeweler zegt:

    Pfff, moppie, saaierdt! 😛

  5. jeweler zegt:

    nou..sorry:( wist niet dat je boos werd!:(:P

  6. moppie zegt:

    ben niet boos alleen teleur gesteld

  7. Hakkie zegt:

    samen douche is relax:P

  8. postmen zegt:

    Moppie we willen die info uiteraard wel ondersteund met een foto. Dan kunnen we zien wat je allemaal doet onder de douche.

  9. moppie zegt:

    nee je krijgt geen foto van mij onder de douche en als je hem krijgt heb ik bekine aan zie je toch niks😛

  10. jeweler zegt:

    in bekine…oke..:P maaaaaar dat is ook goed…zien we eindelyk wie er 8er de mysterieuze Moppie schuilt!

  11. moppie zegt:

    haha wat krijg ik ervoor?

  12. JvdH zegt:

    gewoon een eer betoon. dat je ooit is de eerste full-time berichten poster was.

  13. moppie zegt:

    ik post niks in geef comentaar

Geef een reactie

