Unicycle!?!

Er zijn mensen die de raarste dingen uit halen met hun mountainbike in de bossen. De kerel in het volgende filmpje doet dit op een eenwieler, niet normaal wat hij allemaal voor elkaar krijgt. Zijn naam in dit fimpje is Kris Holm maar hij heeft meerdere aliassen.

Bij read the rest of this entry vind je een filmpje!

7 reacties op Unicycle!?!

  1. Cranen zegt:

    leipe gast😉

  2. moppie zegt:

    vet ik ga welles met mijn broer mountainbike maar ik blijf op de stoep vind het al eng genoeg en dan gaat hij van de paden af brrr. ik moet er niet aan denken

  3. roy zegt:

    poehhh… wil wel is weten hoeveel hij al heeft gebroken!!

  4. moppie zegt:

    2 keer zijn linker arm in de klueter klas door dom doen bij de gym les😛 maar verder niks

    en een keer nock out in de gym les

  5. Hakkie zegt:

    jah knappe gast:)
    heb het ook veel gedaan bijna wekelijks
    helaas kan het nu niet meer ivm mijn werk mis het wel maarja

    was wel blij dat ik een wheely kon maken en hij doet het constand;)

  6. marjolijn zegt:

    hij is me voorbeeld ,
    ik doe et zelf ook echt gaaf heeft iemand weleens op ijs gereden dats eg brrr

Geef een reactie

