Prison Break fan?

Wij dus wel! De gehele crew dit hier altijd hard te speculeren wat er weer zal gaan gebeuren in de volgende aflevering van deze uber spannende serie. Helaas moeten wij allen elke keer weer een weekje wachten voordat er een aflevering op maandag in Amerika is uitgezonden, en dan zo snel mogelijk gaan downloaden. Hier slagen wij meestal wel in en dan kunnen we rond de woensdag de aflevering met ondertiteling bekijken. Echter willen we jullie hetzelfde genot geven, maar met minder moeite. In Nederland zijn we aangekomen bij aflevering 2 van seizoen 2 op de donderdag, maar in Amerika zitten ze al bij aflevering 9 van seizoen 2. Tijd dus om hier ook lekker door te kijken. Waar doe je dat? Hier, want daar staan alle afleveringen tot dusver uitgezonden in Amerika én deze wordt wekelijks ge-update. Veel kijkplezier.

P.S. Geen ondertiteling en iets mindere kwaliteit, maar dat mag de pret niet drukken.

8 reacties op Prison Break fan?

  1. King-Kong zegt:

    AAAAHHH word gek van die serie! gister aflevering 9 bekeken, en weer zon kut eind!!

  2. postmen zegt:

    Ik heb hem nog niet gezien, ga hem als het goed is vanmiddag of vanavond kijken.

  3. moppie zegt:

    ikke en soaps? nee niet egt geef mij maar een grote nieuwe dames mode kleding winkel🙂 en een dik gevuld portomonee of creditcard

  4. postmen zegt:

    Als je Prison Break een soap noemt weet je duidelijk niet wat we bedoelen. Prison Break is absoluut geen 3e rangs soapje voor op de donderdagavond. Het is één van de beste hitseries ooit geloof ik.

  5. JobK zegt:

    Ja echt een tegekke serie heb ook aflevering 9 gezien (goede kwali) helaas nog zonder ondertiteling maar dat mocht de pret niet drukken.

  6. postmen zegt:

    Ja, ik heb hem ook binnen. Ik heb ook wat subs voor je als je wilt. Bij mij werkte ze alleen niet zo lekker, kreeg een error of zo. Dus wacht nog even op andere maar misschien werken ze bij jou.

    http://rapidshare.com/files/1660432/prison.break.nlsubs_s2e9.srt

  7. PrisonBreakLoverrr zegt:

    Ik zweer julie wie geen prison break kijktt is domm egt dom want hun zijn egt moooii en sexyyy en lkkrrr ik zweer allee meiden ga deze serie kijken.. ik word er gek van want hij is maar 1 keer per week en het is al zo spannendd.. IK hou van hunnnnnnnnn kkussjeesss een aanbidderrrrrrr

Geef een reactie

