Smack my Enya

Wat hebben The Prodigy en Enya met elkaar gemeen? Heel erg weinig, bij mijn weten! Bij de muziek van The Prodigy stuiter je zowat door de kamer en Enya is weer veel beter als je geliefde een avondje op bezoek komt en bent op zoek naar achtergrondmuziek. Een combinatie van deze twee ligt dan ook niet echt voor de hand. Echter heeft toch iemand zich er aan gewaagd, en heeft het een zeer interessant uitkomst opgeleverd, als je het mij vraagt. Ik vind het nummer prima aan te horen. Het mixen van deze twee nummers was nog niet voldoende, hij heeft ook gelijk de videoclips gemixt. Het resultaat? Dat laat op zich wachten. Nee grapje, bekijk het bij “Read the rest of this entry”.

5 reacties op Smack my Enya

  1. Meurby zegt:

    Leuk gedaan, nummers lopen mooi door elkaar ! Ik vind het resultaat erg goed..

  2. befje zegt:

    + stukjes van de film trainspotting

  3. Freek zegt:

    Beter dan ik had verwacht Enya is echt wel goed maar in combinatie met Prodigy niet verwacht maar wel okee..

  4. ennie zegt:

    ik kende em al van de mtv mash-ups, maar nu videoclip erbij. Mooi gemaakt!

Geef een reactie

