Mode down under.

Afgelopen week is er een modeshow gehouden voor ”mode down under”. Een kapper heeft een aantal vrouwen zo ver gekregen om hun schaamhaar te laten knippen. het motto van deze kapper was : ‘It’s what’s on the outside that counts!?!’. Veel vrouwen durfde dit niet aan, maar hij heeft er een aantal overgehaald. Eén vrouw heeft hij zelfs zover gekregen om haar schaamhaar 3 jaar te laten groeien. Verder zal ik niets verklappen. Het filmpje staat bij read the rest of this entry.

Bekijk het hier.

Met dank aan rtl boulevard voor het filmpje. 

Een reactie op Mode down under.

  1. MOPPIE zegt:

    kijk dit vind ik wel wat ik scheer mijn kutje in een pijltje naar waar die lul van een man in moet

    ps srry voor mijn woordjes

Geef een reactie

