A present!

muziekNou goed dan, ik geef meestal maar 2 berichtjes per dag weg, ik zal vandaag een uitzondering maken. Juist omdat ik die ene cd al lang op internet heb staan. Maar heb hem nog steeds niet op de weblog geplaatst. Vele mensen vroegen me al om deze cd. En heb hem zelf ook al een hele poos thuis in de kast staan. Mischien dat het dan toch tijd word om hem voor jullie te posten. Marco V is de naam van de DJ die vandaag op onze weblog mag pronken. En natuurlijk komt deze goede man uit het warme Heeswijk-Dinther. En mischien moet ik dan wel zo stoer zijn om deze cd dan niet te posten. Maar het kan mischien ook stoer zijn als ik hem wel post en de rest van Heeswijk-Dinther en natuurlijk Nederland kan mee genieten van deze top cd’s

CD 1 part 1
CD 1 part 2

CD 2 part 1
CD 2 part 2

wat extra info over de cd Combinations 2 kun je hier onder vinden

Disc 1
01. COBURN & ROBBIE RIVERA: Superstar
02. WALLY LOPEZ & RENE AMESZ: Strike Me Down
03. DADA LIFE: Big Time
04. SPLITTER: All Alone
05. FRED PELLICHERO: The Snake
06. MATHIAS SCHAFFHAUSER: Coincidence
07. PEACE DIVISION: Club Therapy
08. PHUNKADELIC: Rockin’
09. SEBASTIEN LEGER: Hit Girl
10. 2000 AND ONE: Tropical Melons
11. BENJAMIN BATES: Backtracking
12. SPOONS: Nova Heart
13. PLATO: Lieb Gewonnen
14. ELEKTROCHEMIE: You’re My Kind
15. JODY WISTERNOFF: Nostalgica
16. OXIA: Domino
17. TECHNASIA & JORIS VOORN: ’88

Disc 2
01. ALLOY MENTAL: Liar Face
02. ROBBIE RIVERA: The Shout
03. PHATZOO: Twisted Tweak
04. FILO & PERI: In Your Face
05. BECKERS: Color Me Blind
06. CHRISTIAN SMITH & JOHN SELWAY: Work It
07. MARCO V: Any Better, Or
08. MARCO BAILEY: Passion Cocktail
09. RONALD VAN GELDEREN: Realize
10. MIDOR: As Usual
11. UMMET OZCAN: Chica Good
12. PEDRO DELGARDO: Ibu Pro
13. CIREZ D: Mouseville Theme
14. JUS PHIL: VIP
15. PHATZOO: Big Bash
16. EGO STEREO: Sudoku
17. HERTZ: Priorities
18. R LINE: Nobody Is Perfect

Geef een reactie

