Hooli’s compilatietje

Het blijft leuk om te bekijken, een paar supporters die elkaar de harses inslaan voor hun cluppie. In het volgende filmpje zie je hooligans uit verschillende landen.

11 reacties op Hooli’s compilatietje

  1. postmen zegt:

    Lompe bedoeling. Die deinzen nergens voor terug. Weet iemand hoe dat nummer op de achtergrond ook alweer heet???? Het is een remix ergens van, met het origineel kan ik al een hoop meer.

  2. King-Kong zegt:

    Hardcore vibes zo heet het origineel..

  3. jeweler zegt:

    oo, uhm iets met Eiffel – blue ??? Im blue dabediedabedaii

  4. royy zegt:

    lijkt E.V.V.C wel:P

  5. postmen zegt:

    Origineel was ik inmiddels ook achter (Eiffel 65) inderdaad, maar ik kan die remix nergens vinden. Als iemand hem heeft voor me, heel graag.

  6. Hakkie zegt:

    echt vet filmpje vooral met die lompe muziek op de achtergrond hoop hem ook nog een 1 te kunnen downloaden…

  7. StyleX zegt:

    En dan maandag op je werk komen… ehhh, ja, van de trap gevallen.
    Echt stoer man! een beetje knokken in het weekend……………..

  8. […] Een tijdje geleden heb ik jullie al kennis laten maken met de wereld van de hooligans, en het filmpje dat ik nu voor jullie heb laat ook een gevecht tussen hooligans zien maar dan op een wat grotere schaal! Als je even hieronder klikt zie je een ware middeleeuwse veldslag tussen de hooligans van Petersburgen CSKA uit Rusland! […]

Geef een reactie

