Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan

Sorry, is waar ik vandaag mijn tekst mee open. De weekend break zal even langs de kant gelegd worden. Ik heb het de aankomende 2 weken even druk met school. Dan ben ik namelijk klaar. En heb dan geen tijd om ook nog is even een cdtje te gaan zoeken, uploaden en dan te posten. Ik wacht daar nog even mee tot ik weer rustig mijn gang kan gaan. En op een nieuwe opleiding zit. Dit betekend dus dat de weekend-break vanaf nu “verleden”-tijd is. Misschien dat het nog terug komt, of misschien dat ik gewoon is een cd-tje post wanneer ik een leuke voor mijn neus gedrukt krijg. Het is even niet anders. Live goes on, en de weblog ook. Ik hoop dat jullie dit allen accepteren en toch nog van de weblog kunnen genieten. Maar ik zal wel gewoon berichten blijven posten, maar de weekend-break zal even niets meer van zich laten horen.

Tabee

Voor vragen, opmerkingen of iets anders over de weekend-break mogen hier onder gepost worden. Wil je helpen om de weekend-break toch in de lucht te houden? e-mail dan even naar: zonderpardon@gmail.com. Bedankt!

4 reacties op Er is een tijd van komen, en een tijd van gaan

  1. JT1024 zegt:

    No problemo.. ik ben nu ook erg druk met school, dus kan ik ook wel ff door met de oude muziek..

  2. JT1024 zegt:

    en suc6 met school..

  3. Robbel zegt:

    jammer maar ja niets aan te doen
    mis de nieuwe hitzone ??? is ook uit

  4. postmen zegt:

    Het was een vrij succesvol onderwerp, maar het is héél lastig om elke week op hetzelfde moment een post te doen, daarom is hij er af. We zullen wel gewoon lekkere albums proberen te blijven posten. Ik zal ook even op zoek gaan naar de nieuwe hitzone. Wie weet vind je hem binnenkort hier.

Geef een reactie

