What’s new?

Ja, het is alweer een tijdje geleden maar hier dan weer een nieuwe “What’s new?”. Ik heb weer even een beetje rondgezocht en wat tonen bij elkaar gevonden waarvan ik denk dat je ze nog niet (allemaal) hebt. Start de motoren van je Kazaa, Napster, LimeWire of Gnutella maar weer op want je kunt ze weer op volle toeren laten draaien. Als je dat alles gedaan hebt kun je lekker onderuit gezakt gaan genieten van tonen die pas over vele weken de hitlijsten en discotheken bereiken. Vandaag hebben we voor je:

Hinder – Lips of an angel

Eminem – You don’t know

Frans Bauer ft. Ali B & Lange Frans – Leipe Bauer flavour

P Diddy ft. Christina Aguilera – Tell me

Gwen Stefani – Wind it up

Damien Rice – 9 crimes

Sharam – PATT (Party At All Time)

Jamer Morrison – Wonderful world

Lilly Allen – LDN

Gwen Stefani – The sweet escape

Take That – Patience

Jan Smit – Cupido

Armin van Buuren ft. Herman Brood – Saturday night

JoJo – Too little too late

Pussycat Dolls ft. Timbaland – Wait a minute

Akon – Shake down

Ying Yang Twins – Jigglin

Simon Webbe – Coming around again

Rihanna – We ride

Elize – Itsy bitsy spider

Ik heb er weer van allerlei genres vanalles tussen gegooid dus je moet vast wel iets kunnen vinden wat je leuk vindt. Mocht ik nog wat toffe nummers vergeten zijn zie ik ze graag tegemoet in de reacties en wie weet voeg ik ze toe.

2 reacties op What’s new?

  1. Mark zegt:

    mijn god.. frans bauer en ali b. Hoe erg kan het worden. Vind je het gek dat Bauer een poliep op ze stem heb gekregen. God straft meteen ^^

  2. postmen zegt:

    Niet aan mij om te oordelen over de nummers zelf, ik meld enkel wat nieuw is;):P.

Geef een reactie

