Q-Music’s – Foute kerst cd 2006

Nog even wachten en het is kerst, voor mij is het al zover! Vandaag verlaat ik Nederland en ga ik lekker weekje op wintersport in Val Thorens. Maar voordat ik ga wil ik iedereen fijne feestdagen en alvast een zeer prettig en gelukkig nieuwjaar toewensen. Maar voordat het zover is wil ik jullie natuurlijk nog even lekker laten genieten van Q-Music’s – Foute kerst cd. De tracklist, cover en de download zijn allen te vinden onder ‘lees de rest’. Ciao, en tot volgend jaar!

Tracklist:

1. Queen – Thank God it’s Christmas
2. Andy Williams – The most wonderful time of the year
3. Mud – Lonely this Christmas
4. Chris Rea – Driving home for Christmas
5. Youp van ’t Hek – Flappie
6. Paul McCartney & the Frog chorus – We all stand together
7. Bing Crosby – White Christmas
8. The sing-a-longs – Mr. Snowman
9. André Hazes – Een eenzame kerst
10. Close II you – Baby don’t go (Xmas remix)
11. Dean Martin – Rudolph the rednosed reindeer
12. Jona Lewie – Stop the cavalerie
13. Urbanus – Bakske vol met stro
14. Backstreet boys – Christmas time
15. René Froger – Under the Christmas tree
16. Barry White with Love unlimited – It may be winter outside
17. Bert & Ernie – Ik ben een kerstbal
18. 2 Brothers on the 4th floor – Christmas time
19. Crazy Frog – Last Christmas
20. Guillermo & Tropical Danny – Kerstvakantie (Bonus)

De download vind je hier! 

Wachtwoord = zonderpardon

5 reacties op Q-Music’s – Foute kerst cd 2006

  1. peut zegt:

    oh my god, zp is geweldig!

  2. Jo zegt:

    Woei, deze gaat me in de pocket!

  3. Anoniem zegt:

    beter laat dan nooit, bedankt

  4. naam: loos zegt:

    Jeetje… kom al helemaal in hogere kerstsferen. Fijn dat de cd er is!
    Op naar deel 2.

  5. rikels zegt:

    hey, hartelijk bedankt🙂 ik kon hem niet binnenkrijgen met torrents.

Geef een reactie

